11 gru 2016

INSTABOOK | PRINTU.PL



Chwile są ulotne, jednak można je zatrzymać na zdjęciach. Kto nie lubi oglądać zdjęć, szczególnie tych, które możemy dotknąć, poczuć ich fakturę, powspominać? Dzisiaj chciałabym wam pokazać naprawdę bardzo fajną rzecz, a mianowicie Instabook od printu.pl 

Ja osobiście uwielbiam takie rzeczy, niby niewielkie, jednak jednocześnie przepełnione mnóstwem wspaniałych wspomnień. Instabook od printu.pl jest naprawdę dobrej jakości, a nadrukowane zdjęcia zachowują wszystkie swoje kolory. Bardzo spodobało mi się również to, że sami możemy sobie go zaprojektować i nie potrzeba do tego nie wiadomo jakich umiejętności, a jeśli macie jakieś pytanie to bardzo miła obsługa tej strony na pewno wszystko wam wyjaśni :). 
Zbliżają się święta i jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent, to myślę, że Instabook jest bardzo fajnym rozwiązaniem w odpowiedniej cenie.

Mam dla was również razem z printu.pl 15% zniżki na wszystkie Instabooki na kod: pozytywnarealistka, który możecie wykorzystać do końca 2016 roku.
Myślę, że warto skorzystać i wydrukować trochę wspomnień dla siebie, czy też w prezencie dla kogoś bliskiego :).



(Przepraszam, że zdjęcia są trochę ciemne, jednak nie miałam programu do obróbki zdjęć i muszę go dopiero od nowa zainstalować :/)






12 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam instabooki i zamówiłam nie dawno jeden dla siebie :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobilas mega przesliczna ksiazke! Ciesze sie ze coraz bardziej popularne robi sie otworzenie takich instabookow bo dzieki temu mozemy tworzyc bardzo ladna rzecz ktora mamy "na papierze" a wiadomo ze zawsze fajniej przejrzec jakis album ze zdjeciami niz szybko obejrzec zdjecia w galerii telefonu! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Instabook to świetna pamiątka! Właśnie przed chwilą też zamówiłam i już nie mogę się doczekać kiedy mi przyjdzie :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna książeczka! :D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka książeczka to świetny pomysł na schowanie wspomnień.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba, zrobię komuś taki prezent
    Nowy rok, nowa ja, nowa odsłona bloga! Zaczęłam od początku prowadzić bloga i mam nadzieję, że się Wam spodoba Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Instabook to wspaniałe miejsce na zebranie wspomnień. Idealny pomysł na prezent.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz
* Nie wymieniam się obserwacjami
* Nie odpowiadam na LBA
* Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :) (przycisk "zaobserwuj" znajduje się w prawej kolumnie w widoku na komputer)