6 wrz 2016

Międzywodzie


Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami z Międzywodzia, jest to nadmorska miejscowość, w której byłam na początku sierpnia, a także po części z Międzyzdrojów, czyli miasta położonego niedaleko miejscowości, którą napisałam wyżej.

Wiem, że jest już wrzesień i powinnam dodać ten wpis już dawno temu, ale tak go odkładałam, że jest dopiero teraz. Myślę, jednak że to nawet dobry pomysł na przytoczenie chociaż trochę wakacji w rozpoczynającym się roku szkolnym. Przy okazji chciałabym wam powiedzieć, że teraz posty będą pojawiać się średnio co 5 dni.

 Zapraszam do oglądania zdjęć :).


























A wy gdzie spędziliście tegoroczne wakacje?

41 komentarzy:

  1. Moje rejony. :) Przyjemnie jak ktoś wrzuca zdjęcia miejsc, które się zna. Można na nie spojrzeć świeżym okiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zazdroszczę takiego widoku codziennie :). Mi wystarczył tydzień, żeby zakochać się w tej niewielkiej miejscowości :D.

      Usuń
  2. A ja również byłam w Międzyzdrojach :) Niestety w tym roku nie miałam wakacji :) zdjęcia bardzo fajne aż chce się nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w zeszłym roku byłam w Międzyzdrojach,strasznie mi się podobało i będę tam wracać ,będę mieć wielki sentyment do tamtego miejsca ...
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w Międzywodziu, a w Międzyzdrojach byłam tylko przez jeden dzień :)

      Usuń
  4. WOw, jakie świetne zdjęcia ! Masz talent :D Ja tam niestety nigdy nie byłam :(

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Międzywodzie jest piękne byłam wiele razy :) W tym roku byłam w Mrzeżynie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pod uwagę brałam Mrzeżyno i Dźwirzyno, jednak wygrało Międzywodzie :D

      Usuń
  6. Niestety nigdy nie byłam w Międzyzdrojach :(. Żałuję, bo z tego co widać zdjęcia można tam zrobić naprawdę świetne. Najbardziej podoba mi się to jak oparta o poręcz patrzysz na plażę <3
    MoccaMonica blog -> klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak jestem oparta o poręcz i patrzę na plażę to w Międzywodziu :), ale dziękuję :*

      Usuń
  7. Ale tam ślicznie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, uwielbiam widok zachodzącego słońca znikającego
    za taflą wody. Wspaniałe fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam nad morzem na początku sierpnia tylko, że w Dźwirzynie :) Pięknie jest w tej Międzywodzie ale nigdy o niej nie słyszałam ;)
    Świetne zdjęcia :)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjęcia, mega klimatyczne;) przywodzą na mysl wspomnienia z wakacji:)
    http://justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjecia, pięknie tam jest <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. 2 lata temu byłam w Międzyzdrojach, więc miejsca ze zdjęć są mi znane :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam w tym roku jechać do Międzyzdrojów, ale oczywiście nie wyszło i mam nadzieję, że uda się za rok. :/ A o Międzywodzie nie słyszałam, chociaż sama nazwa tej miejscowości brzmi tak jakoś przyjemnie. =) Życzę Ci tej regularności. Zdjęcia świetnie wykonane, jak ja kocham zachody słońca!Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci tego, żeby udało ci się tam pojechać :). Zachody słońca mogłabym oglądać codziennie, szczególnie nad morzem :D.

      Usuń
  16. Cudowne zdjęcia. Kilka lat temu będąc nad morzem w Międzyzdrojach codziennie wraz z moim przyjacielem oglądaliśmy zachody słońca, zdecydowanie to niesamowity widok. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dawno nie byłam nad polskim morzem. Śliczne zdjęcia <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. W Międzyzdrojach byłam, ale nigdy nie słyszałam o Międzywodziu. Nie szkodzi, że post pojawił się tak późno, bo przynajmniej teraz ułatwia rozpoczęcie roku szkolnego :)
    Proszę o klikanie linków :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie słyszałaś o Międzywodziu dlatego, że jest to dosyć mała miejscowość, ale plaże są tam śliczne :).

      Usuń
  19. Jak tam ślicznie! :D
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Drugie zdjęcie przepiękne!
    Jeszcze te fotografie morza naprawdę mnie ujęły <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  22. Magiczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są przepiękne! Olśniewające! Aż chce się wszystkie rzucić i wyjechać na wakacje

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow prześliczne zdjęcia i miejsce. Też byłam w tym roku nad polskim morzem.

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/
    Zmieniłam adres bloga i straciłam niestety trochę odbiorców dlatego będę wdzięczna i szczęśliwa jeżeli zajrzysz i podzielisz się swoją opinią <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nasze polskie morze jest takie piękne <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Uwielbiam taki nadmorski klimat ^^! Można wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia i w jakim programie je obrabiasz są prześliczne *.*!

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat- Nikon d3300 (z obiektywem tzw. kitowym, który i tak mi na razie wystarcza :)), a program to PhotoScape

      Usuń
  27. Też tam byłam w te wakacje <3 zapraszam do mnie :D http://socksandshes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz
* Nie wymieniam się obserwacjami
* Nie odpowiadam na LBA
* Spodobał ci się mój blog? Zaobserwuj :) (przycisk "zaobserwuj" znajduje się w prawej kolumnie w widoku na komputer)